LinkedIn käyttäjistä ovat päätöksentekorooleissa
LinkedIn käyttäjistä käyttää alustaa liiketoimintapäätösten tekemisessä
Haluatko valjastaa LinkedInin yrityksesi asiantuntijabrändin ja liidien generoinnin emokanavaksi?
Etsitkö kumppania, joka huolehtii LinkedIn yritystilin sisällöntuotannon systemaattisuudesta ja varmistaa, että yrityksesi mainostilin eurot eivät valu hukkaan?
Odotatko LinkedIn markkinoinnin kumppaniltasi ymmärrystä myös kompleksisesta B2B-myynnistä sekä myynnin ja markkinoinnin yhteispelin rakentamisesta?
Tulit oikeaan paikkaan. Hyppäämme osaksi markkinointitiimiä ja varmistamme, että LinkedIn tuo liidejä ja rahavirtaa mitattavan prosessin avulla.
Tuotamme sisältöä, joka herättää kiinnostuksen, kasvattaa kysyntää ja fasilitoi asiakkaasi ostopolun eri vaiheita helpottaen ostamista juuri teiltä. Rakennamme sisältöjen avulla ajatusjohtajuutta, joka nostaa yrityksesi toimialasi suunnannäyttäjäksi sekä tekee teidät asiakkaanne ja työnhakijanne ensisijaiseksi valinnaksi. Kasvatatte uskottavuutta, arvoanne ja positiivista näkyvyyttänne!
LinkedIn mainonta on edelleen monelle kotimaiselle B2B-yritykselle valjastamaton potentiaali. Autamme ottamaan LinkedInin ilmatilan haltuun ja generoimme laadukkaita liidejä kohti rahavirtaa LinkedIn mainonnalla. Strukturoimme mainostilisi toimivaksi todetun konseptimme avulla ja parannamme myös markkinoinnin ja myynnin yhteistyötä LinkedIn- liidien käsittelyssä.
Tavoitteemme on oppia jatkuvasti lisää yrityksesi kohderyhmän ostokäyttäytymisestä. Testaamme jatkuvasti eri lähestymistapoja, viestin kärkiä, ja kohdennuksia.
Myynnin kasvun kumppanina etsimme aktiivisesti keinoja digitaalisen ostopolun optimointiin, ostoprosessin fasilitoimiseen sisällöillä ja ROI:n parantamiseen.
Yhdistämme LinkedIn markkinoinnin saumattomasti sosiaalisen myynnin prosessiin, johon myös annamme ohjeita ja vinkkejä. Parannamme samalla myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä liidistä rahavirtaan!
Toimimme asiakkaiden omilla mainostileillä, jolloin kaikki data ja mainostilille rakennettu struktuuri jää yrityksesi omistukseen vaikka meidän yhteistyö joskus päättyisikin. Huolehdimme datan laadusta kuin omastamme.
Alk. 550€/kk
Ajatusjohtajuussisältöjen konseptointi
Ajatusjohtajuusmainonnan suunnittelu
Kampanjoiden ja kohderyhmien rakentaminen
A/B testauksen konsepti
Kuukausittainen raportointi
LINKEDIN ADS
LIIDIEN GENEROINTI
Alk. 850€/kk
LinkedIn liidifunnelin suunnittelu
Liidimagneetin tuottaminen
Laskeutumissivut ja automaatiot
Kampanjamanageri
A/B-testauksen konsepti
Yhteispeli myynnin kanssa
Raportointi
Alk. 990€/kk
LinkedIn sisältökartan konsultointi
Sisältöpäällikkö + Sisällöntuotanto
"Haamukirjoitukset" sosiaaliseen myyntiin
Postaukset ja videoeditoinnit
Uutiskirjeet (SEO)
Tapahtumat
Raportointi
Suunnittelimme eri kokoisille kampanjabudjeteille taipuvan LinkedIn mainonnan viitekehyksen, jonka pohjalta konsultoimme yrityksesi tavoitteille tehokkaimman mainostilin strukturoinnin tulevalle 6 kuukaudelle.
LinkedIn mainonnan mediabudjettikategoriat:
Taso 1. 500 - 1000€ / kk
Taso 2. 1000 - 2500€ / kk
Taso 3. 2500 - 5000€ / kk
Taso 4. +5000€ / kk
Mikä parempaa markkinointia kuin se, että yrityksesi työntekijä, asiakas tai muu sidosryhmäläinen tekee LinkedIniin asiantuntijapostauksen edusten yritystäsi tai esimerkiksi tägäämällä yrityksesi postaukseen. Asiantuntijoiden henkilökohtainen viestintä on monin kerroin vaikuttavampaa kuin kasvoton logon takana tapahtuva viestintä - vaikka sekin on tärkeää.
Ongelmana näissä postauksissa on ollut se, että mikäli postauksen tekijällä ei ole omassa verkostossaan yrityksellesi optimaalinen kohderyhmä hyppysissä, ei ole ollut mitään keinoja kontrolloida sitä, kuka tämän vaikuttavan postauksen näkee. Tähän vastaa LinkedInin uusi Thought Leader Ads!
Thought Leader Ads on keino liittää henkilön tekemä postaus yrityksen maksetun mainonnan sisällöksi.
Konsultoimme mielellämme, kuinka Thought Leader Adsin avulla rakennetaan yrityksesi ajatusjohtajuutta.
A/B-testaus on mainonnassa ja markkinoinnissa käytetty menetelmä, jossa testataan kahta eri versiota jostakin elementistä (esim. mainos, otsikko, verkkosivun ulkoasu) samanaikaisesti. Tavoitteena on selvittää, kumpi versio toimii paremmin tietyn tavoitteen saavuttamisessa, kuten konversioiden, klikkausten tai myynnin kasvussa.
Mainonnassa A/B-testaus näyttelee tärkeää roolia, jotta mediabudjettia käytetään mahdollisimman optimaalisesti.
Testaus on myös moderni tapa integroida kohderyhmään käyttäytymiseen perustuva markkinatutkimus osaksi jatkuvaa markkinoinnin tekemistä. A/B-testauksen avulla reagoimme nopeasti markkinamuutoksiin ja keräämme tärkeää tietoa kohderyhmän mieltymyksistä.
Mainosstrategian kehittäminen, klikkikokemuksen parantaminen ja mainostilin jatkuva optimointi sekä strukturointi ovat oma tieteen lajinsa.
Kyse ei ole ydinfysiikasta, vaan prosessista, joka koostuu testaamisesta, oppimisesta, dataohjautuvasta optimoinnista ja systemaattisesta tekemisestä.
Teitpä yhteistyötä meidän tai jonkun toisen kumppanin kanssa, tarkista, että kumppanisi ei perusta mainostiliä puolestasi. Me toimimme asiakkaiden omilla mainostileillä, jolloin kaikki data jää yrityksellesi vaikka meidän yhteistyö päättyisi.
LinkedIn mainonnan kohdentaminen on B2B-yritysten kultakaivos. Voit kohdentaa mainontaa mm. toimialan, yritysten koon, päättäjien titteleiden ym. mukaan. LinkedInissä voit tehdä myös tehokasta ABM-mainontaa, eli kohdentaa mainonta esimerkiksi suoraan CRM:stä ladatulle yritys- tai kontaktilistalle. Voimme myös hyödyntää LinkedIn Sales Navigatoria kohderyhmän rakentamisessa.
Kohdentamisen keinoja on useita ja pystymme jo ennakkoon arvioimaan kohderyhmien toimivuutta.
Kyllä, saat oman LinkedIn kampanjamanagerin, joka on aina kartalla yrityksesi mainonnan tilanteesta, raportoi sekä osallistuu kuukausittain markkinoinnin ja myynnin palavereihin. Asiantuntijasi ohjeistaa myös myyntiä liidien käsittelyssä ja antaa vinkkejä LinkedIn työskentelyyn.
LinkedIn mainontaa varten pitää olla yritys- ja mainostili, jonne asetatte yrityksen oman maksukortin. Valtuutatte meidät teidän omalle LinkedIn mainostilille operoimaan.
LinkedIn mainontaa varten tulee varautua vähintään 500 euron kuukausittaiseen mediabudjettiin palvelumaksun lisäksi.
LinkedIn mainonnan voit jättää 100% meidän huoleksemme. Toteutamme myös brändiohjeistuksesi pohjalta mainonnan visuaaliset materiaalit.
Raportointipohjaa voidaan muokata yrityksesi tilanteen ja tavoitteiden pohjalta. Perus raportointipohja sisältää LinkedIn markkinoinnin ja myynnin ostopolkuanalyysin, jossa on kuvattu selkeästi:
Tämän lisäksi raportissa on dokumentoitu A/B-testauksen tulokset, joiden avulla kehitämme jatkuvasti asiakasymmärrystä ja päivitämme ihanneasiakasprofiilia.
Jätä viesti lomakkeen kautta tai varaa maksuton Kasvuvartti asiantuntijamme kanssa!
Missiona kaataa kaupallisia siiloja sekä auttaa myynnin ja tunnettuuden kasvussa!