Tehtävämme on auttaa B2B-yrityksiä kasvamaan ja menestymään modernin myynnin ja markkinoinnin keinoin. Olemme tehneet sen yrittäjinä itse – ja nyt autamme asiakkaitamme tekemään saman:
Vastaat ostokäyttäytymisen muutoksiin modernisoimalla myyntiä ja vahvistamalla markkinointi- ja myyntiosaamista. Kaadat siiloja, jotta myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu eivät toimi erillään, vaan tukevat toisiaan ja asiakkaitanne. Kehität ja uudistat B2B-myyntiä ja markkinointia, jotta saavutat kestävää kasvua.
Toimimme kasvuhakuisten yritysten strategisina kumppaneina ja valmentajina.
Intohimomme on kaupallinen kehittäminen! Konsultointi, pelikirjojen kehittäminen, valmennus ja koulutus ovat työkalujamme, mutta kasvun vauhdittaminen on tavoitteemme.
Yhdistämme myynnin ja markkinoinnin, poistamme kaupallisia esteitä ja vauhditamme kasvuasi!
Network & Growthilla uskomme, että liiketoiminnan kasvattaminen,
kehittäminen ja kannattavuus vaativat modernia otetta.
Yritysten on päivitettävä myynti- ja markkinointistrategiansa vastaamaan tämän päivän ostokäyttäytymistä. Haluamme murtaa vanhat toimintamallit ja siirtää yritykset ja myyntitulokset uudelle aikakaudelle.
Näemme tulevaisuuden, jossa Suomi on parempi myyntimaa ja myynnillisyys kuuluu kaikille. Myynti ja markkinointi toimivat saumattomasti yhteen –
ilman siiloja, tehokkaasti ja tuloksellisesti.
Olemme ensisijainen valintasi kehittämään, kasvattamaan ja
mahdollistamaan B2B-myyntiä.
Founder, Myyntistrategi, Modernin myynnin ja markkinoinnin valmentaja
Kankkunen on modernin myynnin ja markkinoinnin strateginen uudistaja, joka rakastaa kehittää kaupallisia kokonaisuuksia – strategioita, prosesseja, työkaluja ja myyntiosaamista. Oona on ollut mukana konseptoimassa nykyaikaisia myynnin pelikirjoja, yhdistänyt myynnin ja markkinoinnin toimintamalleja ja nostanut kotimaista myyntiosaamista yli 400 yrityksessä.
Oonalla on taikavoimanaan nykyaikaiset kaupalliset tuntosarvet ja hänen analyyttinen ja näkemyksellinen ote yhdistyy käytännönläheisyyteen: tietää, miten myynnin ja markkinoinnin yhteistyöllä tehostetaan ”liidistä rahavirtaan” -prosessia, miten myynti modernisoidaan ja millä vahvistetaan asiakaspitoa.
Oona tunnetaan myös vuosien takaa sosiaalisen myynnin ja LinkedInin puolesta puhujana ja hän onkin näkyvä vaikuttaja LinkedInissä. Esikoiskirjansa "Kasvua somesta" (2023) on auttanut jo tuhansia suomalaisia ymmärtämään social sellingin strategiat ja tehostamaan kaupallista tehokkuutta sosiaalisen median ja henkilöbrändäyksen avulla.
Co-Founder, Markkinointistrategi, ja Markkinointijohtaja
Jonna Lönnroth on strateginen markkinoinnin uudistaja, joka muuttaa B2B-markkinoinnin roolin tukifunktiosta liiketoiminnan kasvumoottoriksi. Hän kehitti markkinoinnin prosessimallin, jonka avulla markkinointi ei ole vain vuosikelloprojekti, vaan dataohjautuva, jatkuvasti optimoituva prosessi, joka tukee myyntiä ja asiakaspolkua saumattomasti.
Jonnan ydinosaamista on kaupallisten siilojen purkaminen – hän yhdistää myynnin ja markkinoinnin toimintamallit niin, että ne eivät toimi erillisinä funktioina, vaan yhtenä kaupallisena koneistona. Hän tietää, miten markkinointi rakennetaan tukemaan liidien generointia, asiakkuudenhallintaa ja liikevaihdon kasvua.
Rohkeana modernin markkinoinnin puolestapuhuja, Jonna haastaa perinteisiä ajattelumalleja ja näyttää, miten B2B-markkinointi on paljon enemmän kuin perinteistä yritysbrändin rakentamista – se voi olla strateginen, liiketoimintaa ohjaava prosessi, joka tukee myyntiä ja asiakkuudenhallintaa koko asiakaselinkaaren ajan.
Moderni myyntivalmentaja, Myyntijohtaja ja Head of Sales
Kaisu on modernin myynnin ja myynnin johtamisen strateginen kehittäjä, joka uudistaa pölyttyneitä tapoja myydä, markkinoida ja johtaa myyjiä. Hän ei tyydy pintapuoliseen optimointiin, vaan rakentaa skaalautuvia myyntimalleja, hioutuneita myyntiprosesseja ja tehokkaita myynnin johtamiskäytänteitä, jotka vievät liiketoimintaa eteenpäin.
Kaisulla on vahva kokemus myynnin ja myyjien johtamisesta. Hän on johtanut sosiaalisen median toimistoa toimitusjohtajana sekä vetänyt myyntiä HR- ja rekrytointialalla, jossa hän rakensi 15 hengen myyntitiimin ja kehitti modernin myynnin sekä markkinoinnin yhteistyötä. Hän on ollut hankkimassa satoja B2B-asiakkuuksia ja tietää, miten monikanavaisella myynnillä ja oikeilla johtamismalleilla kasvatetaan liiketoimintaa – ja miten myyntiorganisaatio saadaan kukoistamaan.
Kaisun erikoisalaa ovat myynnin prosessit, pelikirjat ja asiakkuudenhoitomallit, joiden avulla myyntitiimeistä tehdään tehokkaita ja tavoitteellisia. Hän valmentaa myyjiä ja myynnin johtoa sekä kehittää myyntikulttuuria, joka tuottaa tulosta.
Kaisu on myös aktiivinen vaikuttaja LinkedInissä ja intohimoinen suomalaisen myynnin kehittäjä. Hän haluaa nostaa modernin myynnin tasoa ja varmistaa, että myyntityö on sekä tuloksellista että merkityksellistä – myyjille, asiakkaille ja liiketoiminnalle.
LinkedIn kouluttaja ja
Social Selling personal trainer
050 350 1714
noora@networkandgrowth.fi
VARAA KASVUVARTTI
Tekoälykouluttaja, ja
myynti- ja markkinointivalmentaja
Network & Growth syntyi alkuun vähän vahingossa, kun perustajamme Oonan kalenteri alkoi täyttymään haastattelu- ja puhujapyynnöillä, sekä Linkedin koulutuksilla hänen ollessa vielä IT-alalla myynti- ja myynnin johtotehtävissä.
Kotimaassa haluttiin tietää, miten Oona oli onnistunut niin nopeasti kasvattamaan henkilöbrändin, 26 000 Linkedin verkoston ja menestyskonseptin LinkedIn- verkostoitumistapahtumille.
Syyskuussa 2020 toiminimi Oona Kankkunen vaihtui Network & Growth osakeyhtiöksi ja Oona alkoi suunnittelemaan päivätyön jättämistä, jotta voisi hyödyntää yli 12 vuoden myyntivalmentajataustaansa sekä luoda sosiaalisen myynnin valmentamisesta ja LinkedIn koulutuksista täysipäiväisen yrittäjyyden.
Kirkastui missio auttaa yrityksiä myynnin ja tunnettuuden kasvussa. Idea Network & Growthin kehittämisestä kohti M&M strategia- ja valmennustaloa alkoi toteutumaan.
”Verkostosi on varallisuuttasi ja valuuttaasi.” – Oona Kankkunen
Sosiaalisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijoina tiedämme, mikä arvo on ammatillisten verkostojen rakentamisella, ostopäätöksen tekijöiden kanssa suhteiden rakentamisella ja sosiaalisten kanavien strategisella hyödyntämisellä. Nykyään Top of Mind on myös Top of Feed, ja näin ollen sosiaaliset kanavat ja verkostot ovat väylä asiakkaan mieleen ja kalenteriin.
”Network” kertoo tarinamme syntyperästä ja Oonan LinkedIn näkyvyydestä sekä omasta intohimostamme verkostoitumiseen.
Huomasimme, miten yrityksissä ei vielä täysin hahmoteta sosiaalisen myynnin tai ajatusjohtajuuden mahdollisuuksia ja niiden strategiat loistavat poissaolollaan. Näimme, miten paljon yrityksissä tarvitaan näkemystä ja apua ostokäyttäytymisen muutokseen vastaamiseen.
Suunnittelemme ja toteutamme kasvun matkoja ja kuljemme asiakkaidemme kumppanina lyhyt tai pitkäaikaisena näkemyskumppanina. Meitä ohjaa vahva kasvun ja kehittämisen nälkä, sekä missiomme uudistaa myyntiä ja markkinointia kotimaassa.
Uskomme kasvussa M&M yhteistyön voimaan!
Missiona kaataa kaupallisia siiloja sekä auttaa myynnin ja tunnettuuden kasvussa!