B2B-ostajista kokee, että heidän ostoprosessinsa on monimutkainen, ja että myyjät eivät pysty tuottamaan riittävää arvoa prosessin aikana.
Gartner
suurempi myynnin konversioaste yrityksillä, joissa myynti ja markkinointi työskentelee saumattomasti yhdessä.
Gartner
Missä piilevät pullonkaulat, jotka hidastavat myynnin tehokkuutta? Mihin kannattaisi seuraavaksi keskittyä, jotta myynnin kasvu olisi nopeampaa? Entä, miten ja missä järjestyksessä lähteä kitkemään myynnin ja markkinoinnin siiloja? Näihin kysymyksiin saat vastauksen M&M auditoinnissa.
Auditoinnin tavoitteena on selvittää, miten myyntistrategia toteutuu käytännössä, ja tunnistaa tekijät, jotka estävät tai edistävät tavoitteiden saavuttamista. Auditointi nostaa esiin myynnin ja markkinoinnin pullonkaulat, siilot ja vahvuudet, jotta selkeimmät kehityskohteet ja prioriteetit voidaan määrittää.
Tarjoamme kattavan tilannekuvan, joka auttaa keskittymään oikeisiin toimenpiteisiin myynnin kasvun ja tehokkuuden lisäämiseksi. Kun auditoinnin prosessi on valmis, syntyy lopputulemana dokumentoitu kuva myynnin nyky- ja tavoitetilasta, sekä konkreettinen kasvusuunnitelma.
01
Ymmärrämme myyjien ja markkinoijien näkemykset, haasteet ja onnistumiset suoraan kentältä.
02
Arvioimme, tukeeko nykyinen sisältö asiakkaiden ostopolkua ja myynnin onnistumista.
03
Tunnistamme vahvuudet, heikkoudet, mahdollisuudet ja uhat.
03
Ostoputken nykytila
Kartoitamme asiakkaiden matkan ensimmäisestä kosketuksesta kaupan klousaukseen.
03
Kuinka hyvin tiimit tukevat toisiaan ja miten yhteispeliä voidaan parantaa?
03
Selvitämme pullonkaulat ja mahdollisuudet prosessin optimointiin.
03
Markkinoinnin tehokkuuden arviointi
Onko markkinointi suunnattu oikein ja tukee myyntiä parhaalla mahdollisella tavalla?
03
Kartoitamme myynnin osaamisen tason ja kehittymisalueet.
03
Luomme selkeän näkemyksen siitä, miten vastata asiakkaiden odotuksiin ja kilpailuun.
Minda Sales on testi, joka on kehitetty tunnistamaan myyntiin vaikuttavia persoonallisuudenpiirteitä. Testin pohjalla on pitkän kehitystyön tuloksena syntynyt Minda-menetelmä, joka pohjautuu vahvasti laajasti tunnettuun ja testattuun Big Five-persoonallisuusteoriaan.
Testituloksiin yhdistetään halutut kriteerit ja/tai "rankkaus", jolloin tunnistetaan mitkä piirteet korostuvat parhailla yksilöillä ja millä voimakkuuksilla. Testaamalla ja analysoimalla ymmärrämme yksilölliset kehitys- ja koulutustarpeet ja valmennamme parempiin tuloksiin.
Empatia kuvastaa luontaisia sosiaalisia taipumuksia kontaktin rakentamiseen ja ylläpitämiseen muiden kanssa. Lisäksi empatia mittaa taipumusta sovittelevaisuuteen ja yhteistyöhakuisuuteen.
Fokus kuvastaa luontaista taipumusta tavoitehakuisuuteen, tavoitteessa pysymiseen ja ratkaisujen etsimiseen. Vahva fokus auttaa tunnistamaan niitä vipuja joilla kauppa kotiutetaan ja lisämyynti tehdään.
Nälkä kuvastaa luontaista taipumusta aktiivisuuteen, tavoitteellisuuteen, rohkeuteen ja itsevarmuuteen. Nälkä näkyy myyntityössä toiminnan aktiivisuutena, vauhdikkuutena ja varmaotteisuutena.
Sitkeys kuvastaa luontaista sinnikkyyttä, tunnollisuutta, suunnitelmallisuutta ja järjestelmällisyyttä. Korkea sinnikkyys näkyy myyntityössä täsmällisyytenä ja huolellisesti hoidettuina jälkitoimina.
Toimin myyntitiimin sekä myyntiprosessin auditoijana
Perustajayrittäjä, CEO,
Modernin myynnin strategi ja
valmentaja
Toimin markkinoinnin ja sisältöjen auditoijana
Modernin markkinoinnin strategisti,
markkinoija joka mahdollistaa myyntiä,
LinkedIn Specialist
Jätä viesti lomakkeen kautta tai varaa maksuton Kasvuvartti asiantuntijamme kanssa!
Missiona kaataa kaupallisia siiloja sekä auttaa myynnin ja tunnettuuden kasvussa!