myynnin johdosta kamppailee strategian mukauttamisesta markkinamuutoksiin.
Gartner
yrityksistä voi menettää kilpailuetunsa vuoteen 2025 mennessä mikäli eivät pysty adaptoimaan ketterää strategiatyötä
Gartner
suurempi myynnin konversioaste yrityksillä, joissa myynti ja markkinointi työskentelee saumattomasti yhdessä.
Gartner
Perinteinen pitkän aikajänteen markkinointistrategia ei tue vahvaa kaupallista liittoa, aidosti asiakaslähtöistä ajattelumallia eikä pysty mukautumaan nopeisiin markkinamuutoksiin. Se ei myöskään täysin tue arvomyyntiä eikä asiakkaan monikanavasta palvelemista, puhumattakaan dataohjautuvuudesta.
Tervetuloa uudistuvan strategiatyön aikakaudelle, jossa ketterä strategiatyö on integroitu osaksi myynnin ja markkinoinnin jatkuvaa tekemistä ja tekemistä ohjaa yhteinen pelikirja.
vahvista myynnin ja markkinoinnin liittoa, luo dataohjautuva yhteinen prosessi ja paranna asiakaskokemusta sekä tulosta.
Ketterä ja uudistuva myynnin ja markkinoinnin strategia, joka ohjaa asiakaslähtöistä ja tietoon perustuvaa kaupallista prosessia jatkuvan muutoksen keskellä.
Myynnin ja markkinoinnin pelikirja on visualisoitu ostopolkusuunnitelma, jossa on kuvattu asiakkaan matka ja M&M prosessit aina liidistä rahavirtaan sekä määritelty arvoa tuottavat toimenpiteet koko matkalle.
M&M Strategiatyöstä teille jää käteen:
On tärkeää, että yrityksen johto on halukas osallistumaan strategiatyön kehittämiseen ja avoin muuttamaan totuttuja toimintamalleja.
M&M strategiatyö etenee seuraavassa järjestyksessä:
Tämän jälkeen on mahdollista jatkaa palvelua M&M pelikirjan kehittämiseen, joka on yrityksellesi räätälöity valmennusohjelma, jossa strategiatyö suunnitellaan ja jalkautetaan käytäntöön.
Strategiatyö jalkautetaan käytäntöön M&M pelikirjavalmennuksen avulla, jonka rungon olemme teille valmiiksi suunnitelleet strategiatyön aikana.
M&M pelikirja on 6-12 kuukauden valmennusohjelma, joka koostuu työpajoista, syvempien aiheiden koulutuksista, konsultoinnista sekä jatkuvasta yhteistyöstä. Asiantuntijamme ovat mukana kaupallisen tiimin yhteisissä palavereissa ja huolehtii strategian jalkauttamisesta sekä M&M pelikirjan kehittämisestä.
Koska muutos on jatkuvaa, markkinatutkimuksen pitää myös olla jatkuva prosessi. Siinä missä perinteistä markkinointistrategiaa on yleensä edeltänyt laaja kvalitatiivinen ja kvantitatiivinen markkinatutkimus, modernissa M&M strategiassa markkinatutkimus on integroitu osaksi jatkuvaa kehitystä.
Tyypillisiä keinoja tutkia markkinoita on erilaiset digitaaliset työkalut sekä jatkuva A/B-testaaminen.
Kehitämme sisältöjä tähän parhaillaan, mutta tähän hätään suosittelen hyppäämään mukaan 7.11.2024 pidettävään LinkedIn Liveen, jossa aiheena: M&M pelikirja - Näin yhdistät kaupallisen tiimin. Tulemme avaamaan tässä LinkedIn Livessä modernin myynnin ja markkinoinnin strategiaa ja pelikirjaa.
M&M pelikirjan valmennusohjelma toki riippuu merkittävästi yrityksesi nykytilanteesta, tavoitteista ja kyvykkyyksistä. Kokemuksemme mukaan pelikirjan rakentaminen vie 6-12 kuukautta.
Kyse ei ole pelkästään pelikirjan kehittämisestä, vaan jatkuvasta valmennuksesta ja koulutuksesta, jonka avulla kaupallisen tiimin jäsenet saavat vaadittavaa uutta osaamista ja toimintamalleja strategian jalkauttamiseen.
Moni strategiatyö yrityksissä jää jalkauttamatta, mutta ei meidän kanssa!
M&M pelikirja sisältää myynnin ja markkinoinnin yhteisen prosessin sekä rungot ja raamit, joiden avulla tehdään dataohjautuvaa ja jatkuvasti kehittyvää kasvua.
M&M pelikirjassa myynti ja markkinointi on konseptoitu ja sen avulla kaupallinen prosessi johdonmukaistuu ja tuottaa sekä parempaa tulosta, että asiakaskokemusta.
Tämä riippuu toki yrityksesi tilanteesta, tavoitteista ja aikajänteestä, jolla tavoitteisiin halutaan päästä, mutta tyypillinen M&M pelikirjan valmennusohjelma näyttää tältä:
Strategiatyön jälkeen laadimme heti pelikirjan ensimmäisen version yrityksesi nykyisillä resursseilla (aika, raha, osaaminen) ja tämä pelikirja lähtee käytäntöön jo ensimmäisen yhteisen valmennuksen jälkeen. Tämä mahdollistaa myös sen, että pääsemme heti testaamaan kaikkea opittua käytännössä sekä kehittämään pelikirjaa käytännön kokemuksen kautta.
Kehitämme sisältöjä tähän parhaillaan, mutta tähän hätään suosittelen hyppäämään mukaan 7.11.2024 pidettävään LinkedIn Liveen, jossa aiheena: M&M pelikirja - Näin yhdistät kaupallisen tiimin. Tulemme avaamaan tässä LinkedIn Livessä modernin myynnin ja markkinoinnin strategiaa ja pelikirjaa.
Myynnin pelikirjan rakentamisesta löytyy myös kattava maksuton opas, jonka voit ladata itsellesi alta.
Alk. 8900€
Ketterä ja konkreettinen M&M strategia, joka ohjaa päivittäistä myynnin ja markkinoinnin dataohjautuvaa prosessia.
Alk. 1500€/kk
M&M pelikirjaa kehitetään 6-12kk yhteistyössä kaupallisen tiimin kanssa. Palvelu koostuu konsultoinnista, valmennuksesta ja koulutuksesta. Kokonaisuus määritellään yrityskohtaisesti.
Hinta Alv 0%
Hinta Alv 0%
Perustajayrittäjä, CEO,
Modernin myynnin strategi ja
valmentaja
Modernin markkinoinnin strategisti,
markkinoija joka mahdollistaa myyntiä,
LinkedIn Specialist
Jätä viesti lomakkeen kautta tai varaa maksuton Kasvuvartti asiantuntijamme kanssa!
Missiona kaataa kaupallisia siiloja sekä auttaa myynnin ja tunnettuuden kasvussa!