BLOGI
Network & Growthin blogi tarjoaa näkemyksiä ja vinkkejä social sellingiin, asiantuntijabrändäykseen sekä moderniin myyntiin ja markkinointiin. Opi ja inspiroidu miten tulevaisuuden kasvua rakennetaan ja oivalla muun muassa verkostoitumisesta, sosiaalisesta myynnistä, myynnin ja markkinoinnin yhteispelistä sekä rohkaistu kasvutarinoista.
Lisää näkemyksiäni löydät myös #kasvuvinkit LinkedIn Uutiskirjeestä täältä.
Toivottavasti tykkäät ja saat arvoa! Tervetuloa lukemaan ja oivaltamaan.
LINKEDIN VINKIT 2022: NÄIN VIET LINKEDIN PROFIILISI JA NÄKYVYYTESI UUDELLE TASOLLE
Oletko jo testaillut ja opetellut LinkedIn käyttöä ja nyt haluaisit viedä LinkedIn toimintasi seuraavalle tasolle? Tässä postauksessa saat selville, kuinka optimoit LinkedIn profiilisi, sisältösi ja näkyvyytesi vuonna 2022! Tästä alkaa LinkedIn...
MITÄ ON MODERNI B2B MYYNTI JA MITEN MYYNTIÄ TEHDÄÄN TULEVAISUUDESSA
Myynti muuttuu nopeammin kuin koskaan, joten mitä osaamista B2B myynniltä puuttuu ja minkälaisia taitoja kaivataan modernissa myynnissä? Jokaisen myynnin johtajan ja myyjän ajatuksissa on varmasti ollut kysymyksiä, kuten miten reagoida muutokseen,...
MITEN LINKEDIN ALGORITMIT TOIMIVAT
“Miksi postaukseni ei saa reagointeja ja näkyvyyttä?” "Miten rakennan menestyviä LinkedIn postauksia?” Samat kysymykset ja haasteet mietityttävät jokaista LinkedIn- käyttäjää, joka haluaa tehdä tuloksia tässä maailman suurimmassa...
MYYNTI TARVITSEE MARKKINOINTIA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN
Ostokäyttäytymisen digitalisoituminen ja sosiaalistuminen on tehnyt asiakkaasta itsenäisen tiedonhakijan ja suosituksien etsijän, joka tekee markkinoinnista lähes poikkeuksetta ensimmäisen kosketuspisteen myyjän ja ostajan välille. Myynnissä...
MITEN AJATUSJOHTAJUUTTA RAKENNETAAN TULOKSELLISESTI?
Paras tapa rakentaa luottamusta ja tunnettuutta on viestiä ja vaikuttaa ihmisten kautta. Ajatusjohtaja voi olla ihminen, brändi tai yritys, mutta ajatusjohtajuutta rakentaa aina ihminen. Nopeimmin kasvavista markkinoinnin keinoista, jonka suosio...
MITEN VALJASTAA TYÖNTEKIJÄLÄHETTILÄITÄ BRÄNDIN VETOVOIMAN RAKENTAJIKSI?
Työnantajabrändin mielikuvan ja brändin tunnettuuden kehittämisessä työntekijälähettilyydellä on aidosti tärkeä ja luonnollinen rooli. Työntekijälähettilyys ja sosiaalinen myynti (social selling) ovat taktiikoita luottamuksen rakentamiseen,...
KASVUTARINA – HENKILÖBRÄNDIKSI OONA KANKKUNEN
RAVINTOLAPÄÄLLIKÖSTÄ B2B KASVUVALMENTAJAKSI JA YRITTÄJÄKSI Tässä blogissa toimarimme Oona Kankkunen kertoo oman tarinansa ja päästää lukijan kurkkaamaan kulissien taakse. Tämän luettuasi, olet vähintään inspiroitunut ja oivaltanut, miten sinäkin...
NÄIN RAKENNAT VERKOSTOJA JA YHTEISÖJÄ LINKEDINISSÄ
Yksinäisiä ilman verkostoja ja avuttomia ilman yhteisöjä Me olemme tänä päivänä aika yksin ilman verkostojamme, sosiaalisia suhteita ja jopa avuttomia ilman yhteisöjä, josta pyytää apua, suosituksia ja tietoa. Tässä blogissa jaan vinkit, miten...
MITÄ ”SOCIAL SELLING” ON?
Kuvittele tilanne, missä myyjällä on asiakkaan suhteen jatkuva krooninen pula vuorovaikuttamisesta. Tämä on tilanne, missä moni myyjä on. Social Selling vastaa haasteeseen.
MITEN RAKENTAA HENKILÖSTÄ ASIANTUNTIJABRÄNDI?
Tiedät, että olisi aika astua taustalta esiin, mutta et tiedä miten sen tekisit? Henkilöbrändäys on nopeasti kasvava trendi myös ammatillisessa somekanavassa LinkedInissä ja aihe puhuttaa paljon puolesta sekä vastaan. Henkilöbrändi termillä on...
Autan myynnin ja tunnettuuden kasvussa.
"Jotta myynti olisi näkemyksellisempää ja sosiaalisempaa sekä viestintä vetovoimaisempaa."