BLOGI

Blogistani löydät aiheita sosiaaliseen myyntiin, henkilöbrändäykseen ja myynnin johtamiseen. Nämä ovat aiheita, jotka eniten minua inspiroivat tai pohdituttavat ja joista haluan herättää keskustelua.

Tavoitteeni on modernisoida suomalaisten organisaatioiden myyntiä ja johtamista, joten nämä teemat kulkevat rinnalla myös blogissani. Herätän kirjoituksillani ajatuksia mm. social sellingistä, verkostoitumisesta, digitaalisesta vuorovaikuttamisesta, B2B myynnin ja markkinoinnin yhteispelistä sekä modernista myynnin johtamisesta ja työhyvinvoinnista.

Olen lapsuudesta alkaen viihtynyt kynä ja paperi kädessä. Toivottavasti tykkäät! Tervetuloa lukemaan.

MITÄ ”SOCIAL SELLING” ON?

Kuvittele tilanne, missä myyjällä on asiakkaan suhteen jatkuva krooninen pula vuorovaikuttamisesta. Tämä on tilanne, missä moni myyjä on. Social Selling vastaa haasteeseen.

HENKILÖ- VAI ASIANTUNTIJABRÄNDÄYS

Ihmiset ostavat ihmisiltä, joihin tuntuvat tutulta ja joihin luottavat. Kannattaako siis brändätä henkilöä vai asiantuntijaa? Tuodaanko esille tiukkaa asiaa vai myös tunteita? Sulkevatko henkilöbrändäys ja asiantuntijabrändäys pois toisensa vai...