TULEVAT TAPAHTUMAT
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
MITEN TYÖNTEKIJÄLÄHETTILYYS SAADAAN TOIMIMAAN LINKEDINISSÄ
Olet ehkä huomannut, että LinkedInissä ihmiset voittavat yritykset? Nämä LinkedInin luvut alleviivaavat sen hyvin: "Engaged employees influence 8x more Company Page views, 4x more Company Page followers, 7x more job views, and 4x more job applications" Opi tästä...
LINKEDIN VINKIT OSA 2: LUE MITÄ LINKEDINISSÄ TAPAHTUU NYT!
Mitä uutta LinkedInissä on luvassa nyt ja lähiviikkoina? Kevät ja kesä 2022 tuovat asiantuntijoille, myyjille sekä yrityksille uutta tietoa ja konkreettisia työkaluja hyödynnettäväksi tietojen hallinnoinnissa ja oman asiantuntijabrändin rakennuksessa LinkedInissä....
LINKEDIN VINKIT 2022: NÄIN VIET LINKEDIN PROFIILISI JA NÄKYVYYTESI UUDELLE TASOLLE
Oletko jo testaillut ja opetellut LinkedIn käyttöä ja nyt haluaisit viedä LinkedIn toimintasi seuraavalle tasolle? Tässä postauksessa saat selville, kuinka optimoit LinkedIn profiilisi, sisältösi ja näkyvyytesi vuonna 2022! Tästä alkaa LinkedIn blogisarja, jossa...
MITÄ ON MODERNI B2B MYYNTI JA MITEN MYYNTIÄ TEHDÄÄN TULEVAISUUDESSA
Myynti muuttuu nopeammin kuin koskaan, joten mitä osaamista B2B myynniltä puuttuu ja minkälaisia taitoja kaivataan modernissa myynnissä? Jokaisen myynnin johtajan ja myyjän ajatuksissa on varmasti ollut kysymyksiä, kuten miten reagoida muutokseen, mitkä teknologiat...
MITEN LINKEDIN ALGORITMIT TOIMIVAT
“Miksi postaukseni ei saa reagointeja ja näkyvyyttä?” "Miten rakennan menestyviä LinkedIn postauksia?” Samat kysymykset ja haasteet mietityttävät jokaista LinkedIn- käyttäjää, joka haluaa tehdä tuloksia tässä maailman suurimmassa asiantuntijaverkostossa. Olit sitten...
MYYNTI TARVITSEE MARKKINOINTIA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN
Ostokäyttäytymisen digitalisoituminen ja sosiaalistuminen on tehnyt asiakkaasta itsenäisen tiedonhakijan ja suosituksien etsijän, joka tekee markkinoinnista lähes poikkeuksetta ensimmäisen kosketuspisteen myyjän ja ostajan välille. Myynnissä menestyminen tarvitsee...
MITEN AJATUSJOHTAJUUTTA RAKENNETAAN TULOKSELLISESTI?
Paras tapa rakentaa luottamusta ja tunnettuutta on viestiä ja vaikuttaa ihmisten kautta. Ajatusjohtaja voi olla ihminen, brändi tai yritys, mutta ajatusjohtajuutta rakentaa aina ihminen. Nopeimmin kasvavista markkinoinnin keinoista, jonka suosio tuplaantuu vuoteen...
MITEN VALJASTAA TYÖNTEKIJÄLÄHETTILÄITÄ BRÄNDIN VETOVOIMAN RAKENTAJIKSI?
Työnantajabrändin mielikuvan ja brändin tunnettuuden kehittämisessä työntekijälähettilyydellä on aidosti tärkeä ja luonnollinen rooli. Työntekijälähettilyys ja sosiaalinen myynti (social selling) ovat taktiikoita luottamuksen rakentamiseen, joita jokaisen...
KASVUTARINA – HENKILÖBRÄNDIKSI OONA KANKKUNEN
RAVINTOLAPÄÄLLIKÖSTÄ B2B KASVUVALMENTAJAKSI JA YRITTÄJÄKSI Tässä blogissa toimarimme Oona Kankkunen kertoo oman tarinansa ja päästää lukijan kurkkaamaan kulissien taakse. Tämän luettuasi, olet vähintään inspiroitunut ja oivaltanut, miten sinäkin voit rakentaa oman...
Autamme myynnin, tunnettuuden ja brändin vetovoiman kasvussa.
"Jotta myynti olisi näkemyksellisempää ja sosiaalisempaa sekä viestintä vetovoimaisempaa."